Zoeken in de titels op deze website:

Inhoudsopgave
Titel

Praktijkgids Pensioenen

  • Informatiesoort: Wet- en Regelgeving
  • Bijgewerkt tot: 03-07-2023

Zoeken binnen deze titel

Inhoudsopgave
Artikel

Artikel 43a

    1Een betaaldienstverlener draagt er zorg voor dat binnen een passende termijn inhoudelijk wordt gereageerd op alle in de klacht naar voren gebrachte punten.2Een passende termijn betreft een reactie binnen 15 werkdagen na ontvangst van de klacht; in uitzonderlijke situaties, vanwege redenen die de betaaldienstverlener niet verwijtbaar zijn, kan deze termijn worden verlengd

Log in of activeer deze boektitel om verder te lezen.

Om het hele document te lezen moet u eerst inloggen of deze boektitel activeren.

Inloggen

Log in met uw e-mailadres en wachtwoord om het hele document te lezen.

Nu inloggen

Activeren

Activeer deze boektitel om het hele document te lezen.

Boektitel activeren